Chci zobrazovat vlastní nabídku

Využijte Netspot nejen ke zvýšení image podniku, ale také ke zvýšení vlastních tržeb a motivování svých zákazníků ke konzumaci. Samotný návod, jak welcomepage v Nastavení vytvořit, naleznete v článku:

»» Návod na přípravu standardní welcomepage ««

Co je vhodné na welcomepage umístit:

Umístit na přihlašovací stránku (neboli welcomepage) Netspotu pouze logo a nápis “Vítáme Vás v naší restauraci” Vám žádný velký užitek nepřinese. Abyste z Netspotu vytěžili maximum, máme pro vás několik doporučení a tipů, co na welcomepage umístit a jak ji využít.

ZaprvéLogo

Je rozhodně vhodné na welcomepage umístit logo. Není však tím hlavním, slouží pouze pro snadnou identifikaci WiFi podniku, ve kterém se návštěvník nachází, zvýšení image a budování značky.

ZadruhéKonkrétní nabidka, akce, doporučení

Největší přidaná hodnota Netspotu tkví v možnosti hlavního obsahu welcomepage. Ideální je zde umístit nějakou konkrétní nabídku z vašeho jídelního či nápojového lístku, kterou chcete propagovat.

Pár příkladů pro inspiraci:

Ukázky welcomepage 1

ZatřetíPozvánka na speciální akce

Ještě účinnější je na welcomepage umísťovat také upoutávky na nejrůznější akce, které v podniku pořádáte.

Pár příkladů pro inspiraci:

Ukázky welcomepage 2

  • Pokud nechcete na loginpage umístit konkrétní nabídku či akci, doporučujeme sem umístit například fotku dobrého jídla z vaší nabídky nebo kupříkladu fotku orosených, čerstvě natočených půlitrů. Zajistěte, aby se vašim zákazníkům sbíhaly sliny, vyplatí se vám to!
  • Nebo například vyzdvyhněte přednosti vašeho podniku - například nekuřácké prostředí, příjemnou obsluhu, která vždy poradí, možnost platby kartou, útulnou letní zahrádku nebo třeba možnost pořádání soukromých i firemních oslav a večírků za výhodných podmínek.

Ve většině případů není příliš vhodné umisťovat na loginpage fotky vašeho podniku, nezapomeňte, želidé, kteří přihlašovácí stránku uvidí, už u Vás jsou a vědí, jak to tam vypadá. Vyjímku mohou tvořit případy, kdy je vaším internetem (a tedy vaší přihlašovací stránkou) pokryto například přilehlé náměstí či zastávky MHD, kde může být naopak vhodné ukázat, jak to u vás vypadá. Motivujte vaše zákazníky prostřednictvím loginpage ke konzumaci či opětovné návštěvě!

Stáhněte si tento článek 

Související články - kam dál: